בעקבות ההצלחה: אאורה בונה שכונה חדשה נוספת בקרית אונו

אאורה מחדשים את ישראל בנתה שכונה חדשה ויוקרתית למשפחות בקרית אונו והגדירה מחדש את איכות החיים. לאחר השלמת אירוע ההריסה והתחלת הבנייה בשכונה החדשה רחבת האורן ייבנו כעת 5 בניינים חדשים זה לצד זה, צמוד לשכונת אונו המבוקשת

בעקבות ההצלחה: אאורה בונה שכונה חדשה נוספת בקרית אונו ומציעה לדיירים חוויית מגורים בסטנדרטים חדשים

בסוף מרץ התקיים אירוע הריסה ותחילת בנייה אשר נתן את אות הפתיחה והתקדמות הבנייה של פרויקט ׳האורן׳ – שכונת מגורים חדשה הממוקמת בחלקה הצפוני של קריית אונו, בצמוד לשכונת אונו הוותיקה והמבוקשת,  בלב אזור הביקוש המרכזי בעיר. אאורה ממשיכה את ההצלחה של פרויקט הדגל Ono Valley ובונה עבור התושבים חווית מגורים אשר כוללת שכונה שלמה של בניינים איכותיים, גינות ירוקות, גני ילדים ומסחר – הכל במתחם אחד, מודרני וחדשני. איכות החיים החדשה תיפתח בפני זוגות צעירים ומשפחות, שיוכלו לבנות את ביתם במיקום הכי מבוקש בעיר וליהנות מקרבה מקסימלית להכל: למוסדות חיוניים, בהם בתי הספר המצטיינים בעיר, לקניון, למרכז ׳פסגת אונו׳, לקאנטרי, לספורטק ותחנת המטרו התת קרקעית. זהו פרויקט המשלב בין שקט פסטורלי שמאפיין את רחבת האורן ובין חוויה אורבנית שלמה שמציעה קריית אונו.


עיר של משפחות

קריית אונו דוגלת בחינוך, זהו ללא ספק סימן ההיכר שלה והיא מניפה את הדגל גבוה גבוה, מעל כל ערי הסביבה. השקעץה האדירה של העיר בחינוך מושכת אליה משפחות  וזוגות צעירים מכל הארץ, המעוניינים לבנות את ביתם במקום בו יוכלו לספק לילדיהם מרחב עשיר לגדול ולהתפתח בו. בנוסף, משקיעה העירייה בתשתיות ובתחבורה ציבורית, במערכת הבריאות ובתרבות – דברים ההפוכים אותה ליעד מוביל בקרב הישראלים, הנמצא בצמיחה מואצת. העיר נהנית גם מקרבתה לתל אביב ומגישה נוחה במיוחד לצירי התחבורה הראשיים של ישראל, בה נהנים התושבים מכל מה שדרוש כדי ליצור לעצמם איכות חיים גבוהה במיוחד: רכבת מטרו עתידית אשר תחבר את כל חלקי העיר והסביבה, מוסדות חינוך מובילים, קאנטרי קלאב, חדרי כושר מתקדמים, קניון מרכזי, בתי קולנוע ותיאטראות, מרכזי בילוי ומסחר. העיר ממצבת עצמה במהירות ובעקביות כמקום אידיאלי למשפחות בכל היבט אפשרי.

 


גבוה מעל כולם: נוף פתוח למרחקים


פרויקט אאורה האורן ממוקם בחלקה הצפוני והגבוה של העיר, בצמוד לשכונת אונו הוותיקה אשר מאופיינת בצמודי קרקע, פארקים וריאות ירוקות. בקומות הגבוהות יוכלו הדיירים ליהנות מנוף פתוח למרחבים הירוקים ותחושה אינסופית של חופש. הפרויקט יכלול 305 יחידות דיור אשר יתפרשו על פני 5 בניינים סה״כ, ביניהם 3 מגדלי יוקרה בני 17-19 קומות ו2 בנייני בוטיק נוספים בני 9 קומות כל אחד.


מלבד פרויקט זה, חברת אאורה משפצת את שני בניינים הקיימים בסמוך לפרויקט, במסגרתם ייעשו תוספת ממדים, מרפסות וציפוי חיצוני לבניינים, כך שתתקבל חזות אחידה לכל הפרויקט. כלל הבניינים בפרויקט תוכננו עם מפרט פנים עשיר ע״י משרד האדריכלים רוזנפלד ארנס. המשרד בעל 35 שנות מוניטין, זכה באינספור תחרויות עיצוב ותכנון בארץ ובעולם. הבעלים מנדי רוזנפלד ועליזה ארנס בעלי ניסיון רב בהקמת פרויקטים מורכבים בארץ ובארה״ב, עם התמחות בשכונות מגורים ועיצוב אורבני חדשני. הפיתוח הסביבתי המושקע ניכר בכל הפרויקט, הרווי בשטחים ירוקים ובראשם פארק ירוק רחב ידיים המשתרע בין הבניינים. סתיו אדריכלים, האמונים על עיצוב כלל החללים הציבוריים, מעצבים פרויקטי ענק כבר קרוב ל-30 שנה. לשכונה עתידים להתווסף שטחי מסחר נוספים וגני ילדים, כאשר כבר בימים אלה נמצא הפרויקט בסמוך לבתי הספר בצמרת הרשימה של החינוך בישראל. במרחק הליכה משפ נמצאים חטיבת הביניים ׳פרס׳ וחטיבת ביניים ותיכון ׳בן צבי׳ אשר מדורג מקום שני בישראל, בית הספר הדמוקרטי ובית הספר ׳יהלום׳ למחוננים, כמו גם בית הספר היסודי המצוין, ׳ניר׳. דיירי הפרויקט יהנו מאיכות חיים נגישה במיוחד, ושייכות לקהילה חמה ועוטפת הממשיכה להתרחב ולהתפתח.


עוד לפני קבלת ההיתר - למעלה מ-50% מהדירות נמכרו 


פרויקט האורן בקרית אונו הוא ההמשך המתבקש לפרויקט Ono Valley של חברת אאורה, עם השלמת אכלוסם של 8 בניינים שנבנו במסגרתו. הפרויקט הנוכחי תוכנן ברמת גימור יוקרתית במיוחד, כאשר כלל הרוכשים יוכלו להתאים את גודל הדירה להרכב המשפחתי ולצרכים של משק הבית. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות  בנות 3-6 חדרים, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים מפוארים, כולן נהנות ממפרט גבוה וגימור יוקרתי של הספקים הטובים ביותר בשוק. לרווחת הדיירים לובאים מפוארים בכל אחד מהבניינים, מעלויות מהירות, חדרי אופניים ועגלות ומועדון דיירים. דיירי האורן ייהנו מבתי קפה שכונתיים וחנויות נוחות ממש מתחת לבית.

 

לפני קבלת ההיתר, נמכרו למעלה מ-50% מהדירות, זוהי עדות נוספת לאטרקטיביות השכונה. יתרון בולט נוסף של מיקום השכונה הוא הקרבה שלה לתחנת M3 – של רכבת המטרו שצפויה לפעול בקרוב אשר תחבר בין כל חלקי העיר ובין קריית אונו לערים השכנות.


ההריסה של המתחם הישן הושלמה והבנייה כבר החלה!